16. oktober 2012


Mens Trude satt seg på flyet hjem det sekundet høstferien starta, ble jeg igjen i Oslo. Min gode venninne Isabel kom nemlig flygende helt fra Bardufoss for å besøke meg. 
Og så fantastisk koselig det var å ha henne på besøk! Det ble selvfølgelig mye vandring i butikker, masse god mat og kafébesøk, akkurat slik vi liker det!

 
Marius og Isabel på Pascal


  
Shopping i høstregnet! 


Hjemmelagde vårruller.
Dagen etter disket Isabel opp med baconsurret kylling fylt med rød pesto. Ikke noe å si på maten mens Isabel var på besøk, det skal være sikkert og visst! 



Ja, også rakk jo jeg også en tur hjem til Kirkenes!
Og siden Trude ikke har tatt ett eneste bilde (som jeg vet om) fra høstferien sin, så får jeg slenge på litt flere fra min. 
Det er så fantastisk deilig å komme hjem til familien etter en lang periode med skole og eksamensstress.


Noe av det beste jeg vet med å være hjemme om høsten er:
1. fyr i peisen
2. den gode myke deilige senga mi
3. god frokost og god tid
4. badstu

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar